Wójt Gminy Brody ogłasza II otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych w 2013 roku.
I. Rodzaj zadań:
Sfera pożytku publicznego:
|
Nr zada-nia:
|
Nazwa zadania do realizacji w 2013 roku:
|
Dotacja Gminy Brody: przeznaczona na zadanie:
|
Termin realizacji zadania:
|
Wysokość środków publicznych przekazanych na zadanie tego samego rodzaju w 2012 roku:
|
Profilaktyka uzależnień, przeciw-działanie patologiom społecznym
|
1
|
przeciwdziałanie alkoholizmowi poprzez organizację spotkań profilaktycznych dla mieszkańców gminy Brody - II konkurs ofert.
|
5 000 zł
|
Od dnia podpisa-nia umowy do dnia 17 grudnia 2013r.
|
1 000zł Stowarzyszenie „Brody nad Kamienną” Brody ul. St. Staszica 3; 27-230 Brody
13 000zł Stowarzyszenie Trzeźwościowe „Rodzina” Brody ul. St. Staszica 3 27-230 Brody
|
II. Zasady przyznawania dotacji:
1. Do składania ofert upoważnione są organizacje pozarządowe, osoby prawne i jednostki organizacyjne w rozumieniu art. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie (Dz. U. Nr 96, poz. 873, z późn. zm.)
2. Procedura udzielenia dotacji na realizację zadań publicznych będzie zgodna z:
- przepisami ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2003 r. Nr 96, poz. 873 z późniejszymi zmianami)
- „Rocznym programem współpracy Gminy Brody z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego wolontariacie w 2013 roku przyjętym Uchwałą Nr XXVI/147/2012 Rady Gminy w Brodach z dnia 29.11.2012 r.
- Gminnym Programem Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
Dokumenty powyższe można uzyskać w Urzędzie Gminy Brody ul. St. Staszica 3 27-230 Brody w pokoju 200 oraz na stronach: www.brody.info.plwww.bip.brody.info.plwraz z innymi materiałami przydatnymi do sporządzenia wniosku.
3. Warunkiem przystąpienia do konkursu jest złożenie kompletnej i właściwej oferty zgodnie ze wzorem określonym w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 grudnia 2010 r. w sprawie wzoru oferty realizacji zadania publicznego, ramowego wzoru umowy o wykonanie zadania publicznego i wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania (Dz. U. Nr 6, poz. 25).
2. Komisja konkursowa, analizując oferty przyznawać będzie punkty w odpowiednich kryteriach. Dotację otrzyma ten oferent, który uzyska większą sumę punktów.
- celowość projektu opisanego w ofercie: 0-4 pkt.,
- sposób realizacji projektu (w tym analiza jego kosztów) : 0-4 pkt.;
- zakładany rezultat projektu: 0-4pkt.;
- zasoby kadrowe i inne możliwości oferenta wpływające na rzetelną realizację zadania: 0-4pkt.;
- dotychczasowe doświadczenie oferenta w realizacji zadań z dotacji samorządowych: 0-4 pkt.;
- procentowa wartość środków finansowych własnych w stosunku do wartości zadania: 0-4pkt.
2. Zlecenie zadania i dotacja zostanie przyznana oferentowi, który otrzyma większa sumę punktów zapewniającą kompleksową, skuteczną realizację zadania oraz prawidłowe wykorzystanie środków publicznych.
3. Szczegółowe i ostateczne warunki finansowania i rozliczania zadania reguluje umowa realizacji zadania.
III. Składanie ofert.
Do oferty należy dołączyć:
- odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub innego rejestru - zgodny ze stanem aktualnym,
- sprawozdanie merytoryczne i finansowe za ostatni rok, lub w przypadku dotychczasowej
krótszej działalności – za okres tej działalności,
- umowa partnerska lub oświadczenie partnera (w przypadku wskazania partnera w ofercie),
- oświadczenie oferenta o nie prowadzeniu działalności gospodarczej w rozumieniu art. 9 ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie w odniesieniu do zadania będącego przedmiotem oferty,
- dokumentację potwierdzającą kwalifikacje i kompetencje kadry, która będzie realizowała zadanie,
- ewentualne referencje.
- Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Gminy w Brodach, ul. Stanisława Staszica 3, w zamkniętych kopertach, opatrzonych napisem „Otwarty Konkurs Ofert 2013”, z określeniem podmiotu składającego ofertę oraz nazwą zadania - osobiście lub drogą pocztową (decyduje data wpływu). w terminie do dnia 23 września 2013r – do godziny 15:00.
- Jedna oferta może dotyczyć realizacji tylko jednego zadania.
- Zgłoszenie oferty, która spełnia warunki merytoryczne, nie gwarantuje uzyskania wnioskowanej dotacji.
IV. Zasady przyznawania i kontroli wykorzystania dotacji.
- Zlecenie zadania i udzielanie dotacji następuje z odpowiednim zastosowaniem przepisów art. 16 -19 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego
i o wolontariacie (Dz. U. Nr 96, poz. 873 z późn. zm.).
- Wysokość dotacji może być niższa niż wnioskowana w ofercie. W takim przypadku oferentowi przysługuje prawo negocjowania zmniejszenia zakresu rzeczowego zadania lub rezygnacji z jego realizacji.
- Dotowany podmiot, zobowiązany jest do:
a) wyodrębnienia w ewidencji księgowej i finansowej środków otrzymanych na realizację umowy
b) dostarczenia dokumentów (faktur, rachunków) oraz dokumentacji, o której mowa wyżej, celem kontroli prawidłowości wydatkowania dotacji oraz kontroli prowadzenia właściwej dokumentacji z nią związanej.
- Komisja konkursowa powołana przez Wójta Gminy Brody dokonuje wyboru najkorzystniejszych ofert w ciągu 30 dni po upływie terminu składania ofert.
- Terminy i warunki realizacji, finansowania i rozliczania zadania każdorazowo określane będą w umowie pomiędzy oferentem a Gminą Brody.
- Wybór najkorzystniejszych ofert w konkursie nastąpi nie później niż w ciągu 30 dni po upływie terminu składania ofert.
V. Postanowienia końcowe.
- Wyłoniony podmiot jest zobowiązany do zamieszczania we wszystkich drukach i materiałach reklamowych związanych z realizacją zadania (plakatach, zaproszeniach, regulaminach, komunikatach, ogłoszeniach prasowych, reklamach, itp.) informacji o tym, że zadanie jest dotowane przez Gminę Brody.
- Wyniki konkursu przedstawione zostaną na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w oraz zostaną opublikowane na stronach internetowych www.brody.info.pl oraz www.bip.brody.info.pl
- Regulamin otwartego konkursu ofert oraz wzory oferty, umowy i sprawozdania dostępne są na stronie www.brody.info.pl oraz www.bip.brody.info.pl lub w siedzibie Urzędu Gminy w Brodach, ul. Staszica 3 27-230 Brody, pok. 200, tel. 41-271 12 31. W sprawie konkursu można kontaktować się także przez e-mail:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Załączniki:
Plik | Opis | Rozmiar pliku | Ostatnia modyfikacja |
II-OKO-regulamin | Regulamin otwartego konkursu ofert. | 366 Kb | 30.08.2013 13:38 |
druk-oferty.doc | Druk oferty. | 91 Kb | 30.08.2013 13:40 |
Wzór umowy | Wzór umowy. | 90 Kb | 30.08.2013 13:40 |
druk-sprawozd.doc | Wzór sprawozdania. | 116 Kb | 30.08.2013 13:41 |
zaktualiz.koszt.doc | Druk zaktualizowanego kosztorysu zadania. | 42 Kb | 30.08.2013 13:42 |
zaktualiz.harm.doc | Druk zaktualizowanego harmonogramu zadania. | 32 Kb | 30.08.2013 13:42 |
ustawa_pp.pdf | Ustawa o działalności pożytku publicznego i wolontariacie. | 224 Kb | 30.08.2013 13:43 |
Progr-wsp-na2013.pdf | Program współpracy Gminy Brody z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami na 2013 rok. | 180 Kb | 30.08.2013 13:43 |
GKRPA2013.pdf | Gminny Program Rozwiązywania Problemów Alkoholowych. | 132 Kb | 30.08.2013 13:44 |
oswiadczenie.doc | Oświadczenie - działalność gospodarcza. | 22 Kb | 30.08.2013 13:44 |
|