Ogłoszenie o naborze na stanowisko inspektora ds. inwestycji i dróg. PDF Drukuj Email

OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY BRODY

z dnia 30 lipca 2015r .

 

Wójt Gminy Brody

ogłasza konkurs na stanowisko inspektora ds. inwestycji i dróg

 

Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy w Brodach ul. Staszica 3. umowa na zastępstwo

 

I. Wymagania związane ze stanowiskiem:

Wymagania konieczne:

  1. obywatelstwo polskie,

  2. wykształcenie wyższe techniczne,

  3. doświadczenie zawodowe: min. 3 letnie udokumentowane w zakresie pracy w administracji drogowej lub pracy przy realizacji inwestycji budowlanych,

  4. umiejętność korzystania z aplikacji biurowych oraz programów do obsługi stanowiska pracy,

  5. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

Wymagania dodatkowe:

  1. znajomość ustawy o drogach publicznych, prawa budowlanego i prawa zamówień publicznych,

  2. znajomość kodeksu postępowania administracyjnego i ustawy o samorządzie gminnym,

  3. mile widzialne doświadczenie zawodowe w pracy w jednostce samorządu terytorialnego lub na rzecz jst,

  4. mile widziane posiadanie uprawnień budowlanych

 

Zakres obowiązków i czynności inspektora ds. inwestycji i dróg:

  1. Uzgadnianie projektów zjazdów oraz lokalizacji urządzeń obcych w pasie dróg gminnych

  2. Przygotowywanie oświadczeń o dostępności działek do dróg publicznych gminnych.

  3. Przygotowywanie decyzji na zajęcie pasa drogowego dróg gminnych na:

    a) umieszczanie obcych urządzeń w pasie drogowym m. in. : wodociągi, kanalizacja, gazociągi, sieć energetyczna i teletechniczna,

    b) budowę zjazdów indywidualnych i publicznych z dróg gminnych

  4. Naliczanie opłat i kar z tytułu zajęcia pasa drogowego.

  5. Orzekanie o przywróceniu pasa drogowego do stanu poprzedniego.

  6. Opiniowanie odnośnie usytuowania ogrodzeń, budynków i budowli wzdłuż dróg gminnych.

  7. Opiniowanie planów zagospodarowania przestrzennego.

  8. Wydawanie zezwoleń na przejazdy po drogach gminnych pojazdów ponadnormatywnych.

  9. Nadzór, budowa i utrzymanie letnie i zimowe dróg gminnych i mostów.

    III. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

     

    1. życiorys,

    2. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i staż pracy,

    3. oświadczenie kandydata,że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,

    4. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni opraw publicznych,

    5. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

     

    Wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny.

     

    IV. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

    Sposób i termin składania ofert.

     

    Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „ Konkurs na stanowisko inspektora ds. inwestycji i dróg” w sekretariacie Urzędu Gminy w Brodach ul. St.Staszica 3 w terminie do 10 sierpnia 2015r. do godz. 15,00.

     

    Inne informacje.

    Konkurs poprowadzi dwuetapowo komisja konkursowa powołana przez Wójta Gminy Brody.

    I etap – zapoznanie się z dokumentami złożonymi przez kandydatów, ustalenie czy zostały spełnione kryteria określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania.

    II – etap przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami do pracy.

     

    Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

     

    Wójt Gminy Brody

    Marzena Bernat


    Wpisany przez Łukasz Wzorek   
    Data opublikowania: czwartek, 30 lipca 2015 10:11
    Poprawiony: czwartek, 30 lipca 2015 10:14